top of page

Group

Public·476 members

Molde FK Qarabağ FK på online 30/11/2023

9:12Uefa Champions League . Qualification Bakou, Azerbaïdjan Azərsun Arena.YouTube · Molde FK · 16. sep. 2020

Viaplay-reporter Barstein visste at det har pågått en konflikt i området lenge, men ble oppmerksom på det siste som hadde skjedd via en kollega. Han trodde først ikke på det som ble sagt. – Det (krigen) pågår fra det området Karabakh kommer fra, men de har ikke spilt kamper der siden 1993. Jeg trodde det var fleip på bakgrunn av at den krigen har holdt på så lenge. Onsdag kom rapporter om at en våpenhvile var inngått mellom partene i Nagorno-Karabakh-regionen. Torsdag uttalte likevel den armenske delegasjonen er de ikke er i mål med en fredsavtale. Qarabağ Agdam FK 5:6 Molde FK Penalties 16•09 - YouTube 9:12Uefa Champions League . Qualification Bakou, Azerbaïdjan Azərsun Arena.YouTube · Molde FK · 16. sep. 2020 –Jeg har aldri opplevd at fly blir kansellert på grunn av en militæraksjon, forteller han. Molde FK reiste med charterfly til Aserbajdsjan. – Vi opplever at vi har fått god informasjon og blir ivaretatt godt her. Jeg har følt at det har vært trygt å dra hit og vi har ikke blitt forstyrret av det, opplyser administrerende direktør Øystein Neerland til VG noen timer før avspark. Foto: Svein Ove Ekornesvåg / NTBLes ogsåNagorno-Karabakh: Frykter etnisk rensingTusenvis av armenere har flyktet til flyplassen i Nagorno-Karabakh etter Aserbajdsjan presset separatistene til å legge…Også sikkerhetssjef Arve Tovan i Molde gir gode ord om sikkerheten rundt laget til Romsdals Budstikke. ▶️ Molde vs FK Qarabag Live Stream & on TV, Prediction How to watch Molde vs FK Qarabag online & on TV, head to head and predictions Sign in and watch live Champions League, La Liga, Premier League, MLS, Ligue 1, ... BK Häcken - Qarabag FK Live - Europa League 5. okt. 2023 — Molde FK. 5. 1. BK Häcken · Bayer 04 Leverkusen. 5. 1. Qarabag FK. Related matches Make TNT Sports your go-to source for sports online from ... Molde FK @TicketCoSesongkortabonnement Molde FK Subscription MOLDE FK, GAVEKORT SESONGKORT OG BILLETTER Gavekort Busstransport til cupfinalen 20. 11. 2023 10:56 @ Ullevaal Stadion KIOSK Molde FK - Quarabag UEL 30. 2023 12:00 Aker Stadion Europa League MD5 Molde FK vs Qarabag FK 30. 2023 21:00 KIOSK LØRDAG FUTSAL 2023 02. 12. 2023 06:00 KIOSK SØNDAG FUTSAL 2023 03. 2023 07:00 Eliteserien 2023 Molde FK vs HamKam 03. 2023 17:00 UEFA Europa League, bortekamp Bayer 04 Leverkusen - Molde FK 14. Grunnen? En konflikt mellom nabolandene Aserbajdsjan og Armenia, som i flere tiår vært i konflikt om landområdet Nagorno-Karabakh. En region som tilhører Aserbajdsjan, men er befolket av etniske armenere. Foto: PrivatEtnisk-armenske myndigheter i Nagorno-Karabakh sa tirsdag at Aserbajdsjan har bombardert regionen langs hele frontlinjen. Det gjorde at flere flyturer til Aserbajdsjan ble kansellert, inkludert flyet til Barstein fra Frankfurt. – Det var en kjip flytur ned hit. Jeg og Romsdals Budstikke fikk beskjed om at turen var kansellert på grunn av sikkerhetshensyn, sier reporteren til VG. Barstein sier at han fikk ombooket flyet sitt natt til onsdag, og at Istanbul ble neste mellomlanding før de kunne ankomme Baku. Molde FK om urolighetene i Aserbajdsjan: – Opplever 20. sep. 2023 — Fotballklubben Qarabag kommer fra regionen der urolighetene eskalerte tirsdag. Rosenborgs daglig leder Tore Bjørseth Berdal (t.v.) og ... Qarabağ FK - Molde FK in Tofig Bahramov Republican 21. sep. 2023 — Age restrictions / Language. 6+. Qarabağ FK - Molde FK. Similar Events. [WATCHLIVE]UPDATES]Molde v Qarabag LIVE Broadcast Molde vs Qarabag LIVE Broadcast Free ON Tv Channel 30. 11. 2023. LAST UPDATE:30 NOV 2023. Molde FK is going head to head with Qarabağ starting on 30 Nov ... Molde møter klubb fra konfliktområde – TV-reporter måtte endre rute etter krigsmeldingTorsdag kveld møter Molde aserbajdsjanske Karabakh i Europa League. Viaplay-reporter Tommy Barstein dekker oppgjøret og opplevde reisen dit som dramatisk. Publisert:Oppdatert 21. septemberPå veien til Aserbajdsjan holdt planene på å ryke for tv-reporteren, som dekker Moldes første kamp i den europeiske turneringen. Livesport: Molde - resultater, kampoppsett, Molde - Qarabag Agdam liveMolde resultater og kampoppsett på Livesport. com. Denne siden er omMolde, (Fotball/Norge). Hvis du leter etter resultatene til et annet lag med navnetMolde, vennligst velg din sport i toppmenyen eller kategori til venstre. Følg Molde livescore, sluttresultater, kampoppsett og kampdetaljer! Neste kamper: 30. Barstein som nå er på plass, sier han måtte ta noen runder meg seg selv før han dro til Baku, som han onsdag ankom. – Kona var ikke så «superhappy». Jeg fikk beskjed om at hvis du vil reise hjem, er det helt greit. De hadde snakket med Uefa (Det europeiske fotballforbundet), som sa at det ikke var snakk om å stoppe kampen, sier han om samtalen med arbeidsgiver hjemme. – Da slo jeg meg til ro med det. Jeg nekter å tro at Uefa hadde latt kampen gå hvis de hadde vurdert det som utrygt, fortsetter Barstein. r/moldefk Molde Fotballklubb. r/moldefk. 85 members • 1 online. Join. Posts. Solgt til Qarabag FK - FK Haugesund 18. aug. 2021 — leder Eirik Opedal. Før oppholdet i Molde spilte Ibrahima Wadji for Mbour PC i hjemlandet Senegal og siden i tyrkiske Gazientep. Den ... (Li𝚅e STREAM) Molde vs FK Qarabag Li𝚅e Online for 3 timer siden — Molde hosts FK Qarabag on Thursday in UEFA Europa League action. How to Watch Molde vs. FK Qarabag Today: Game Date: Nov. 30, 2023. Game Time: ... Molde møter klubb fra konfliktområde – TV-reporter måtte 21. sep. 2023 — : Molde - Qarabag · 12:00 V sport 2. Fotball: Aston Villa - Legia Warszawa Mer om. Europa League · Molde FK · Aserbajdsjan · Fotball · Nagorno ... Molde vs Qarabag LIVE Updates: Score, Stream Info for 14 timer siden — Molde FK. 0 - 0. Qarabag. Qarabag. Live icon gif LIVE UPDATES. Molde vs Qarabag Follow game Molde vs Qarabag live ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

• bucher bestseller
    bucher bestseller
  • nhi linh
    nhi linh
  • EPICSPORTSX
  • Dwayne Smith
    Dwayne Smith
  • King88
    King88
Group Page: Groups_SingleGroup
bottom of page